söndag 25 augusti 2013

Utan häst

Igår fick Jasmine följa med i transporten till stockholm. Fast hon åkte inte hela vägen, utan vi lämnade tillbaka henne på sjöis. Finns inte så mycket mer att skriva och jag kommer inte gå inte på det så mycket mer, bara att lämna det bakom sig. Kunde inte med att rida en halt häst, som sjöis tyckte och även om hon skulle sluta halta hade hon aldrig kunnat tävla dressyr, hon ville inte röra bakbenen eller ryggen. Däremot är hon perfekt för det som bara vill ha kul och mysa - så fort hon slutar halta. Nu ska jag i alla fall gå vidare, tanken är att vi ska hitta en ny häst att ha på foder, och jag hoppas verkligen att det blir bra denna gången.

Imorgon är det skola och så kanske jag åker till stallet och städar upp lite, men ingen ridning. Däremot så ska jag rida på tisdag, torsdag och lördag. Inte varje dag, men jag behöver lite tid att återhämta mig efter allt med Jasmine.

1 kommentar:

  1. Gud vad tråkigt :(
    Men hoppas att du hittar en ny bra foderhäst <3

    SvaraRadera